Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Czytaj więcej Polityka prywatności.

Aplikacja kancelaryjna Paperless Mailroom

Korespondencja pod kontrolą

Aplikacja kancelaryjna Paperless Mailroom usprawni obsługę dokumentów i korespondencji w Twojej firmie. Poczta szybko trafi w odpowiednie miejsce, a Ty zaoszczędzisz czas. System jest przygotowany do obsługi dowolnego wolumenu korespondencji przychodzącej i wychodzącej.

Automatyczne powiadomienia o nadchodzącej poczcie

System Paperless Mailroom dzięki integracji z operatorami pocztowymi automatycznie powiadomi Cię o nadchodzącej korespondencji, dzięki czemu łatwiej będzie Ci się przygotować do obsłużenia poczty.

Obsługa korespondencji papierowej i elektronicznej

Dzięki tej aplikacji szybko zarejestrujesz każdą korespondencję, zarówno papierową jak i elektroniczną, a następnie automatycznie przekażesz ją do odpowiednich osób w firmie. Szybko, sprawnie i bez drukowania papieru!

Automatyczne rozpoznawanie nadawcy i odbiorcy korespondencji

Dzięki integracji z operatorami pocztowymi oraz możliwości tworzenia słownika do rodzajów dokumentów/działów/osób, system automatycznie rozpoznaje nadawcę oraz odbiorcę korespondencji. Rejestracja korespondencji jeszcze nigdy nie była tak szybka i prosta. Poradzi z nią sobie każdy pracownik!

Indywidualne ścieżki przekazywania korespondencji

Dla poszczególnych typów korespondencji można zaprojektować unikalną ścieżkę do jej automatycznego przekazywania. W ramach konkretnej ścieżki zdefiniujesz czy dokument ma być skanowany czy przekazywany jako oryginał. To najlepszy sposób na obsługę przesyłek krytycznych.

Skanowanie i OCR

Aplikacja kancelaryjna bez problemu łączy się z urządzeniami biurowymi, takimi jak skaner biurowy i przemysłowy. Bez problemu zeskanujesz koperty, pisma i dokumenty, a system automatycznie je sczyta rozpoznając dane (OCR).

Wsparcie archiwizacji dokumentów

Dokumenty obsługiwane w ramach aplikacji kancelaryjnej mogą być szybko i precyzyjnie zarchiwizowane dzięki wykorzystaniu systemu kodów kreskowych. Jeżeli zajdzie potrzeba sięgnięcia do oryginału to w kilka sekund zobaczysz w systemie, w którym pudle archiwizacyjnym jest poszukiwany przez Ciebie dokument.

Kokpity i raporty

W ramach aplikacji kancelaryjnej Paperless Mailroom dostępny jest bogatym zestaw kokpitów menedżerskich oraz raportów. Dzięki nim będziesz w stanie na bieżąco monitorować jakość obsługi korespondencji oraz szybko likwidować ewentualne „wąskie gardła”.

Główne korzyści

  • Pełna kontrola nad korespondencją
  • Szybkość przekazywania korespondencji pomiędzy pracownikami
  • Oszczędność czasu w obsłudze spraw