Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Czytaj więcej Polityka prywatności.

Mobilna obsługa procesów Paperless Move

Efektywna sprzedaż i obsługa klienta teraz także poza biurem

Styl życia i pracy Twoich klientów znacząco zmienił się w ostatnich czasach. Rzadko kiedy mają oni czas na to aby przyjechać do Twojego biura po to aby zostać obsłużonym. To czas abyś Ty pojechał do nich. System Paperless Move pomaga w organizacji mobilnej sprzedaży i obsługi klienta.

Graficzny modeler procesów biznesowych

Paperless Move umożliwia łatwe zamodelowanie własnych, mobilnych procesów sprzedaży i obsługi klienta w ramach intuicyjnego, graficznego modelera procesów. Będziesz mógł to zrobić sam lub zlecić naszym specjalistom Paperless.

Obsługa procesów i dokumentów na tablecie

Twoi przedstawiciele mobilni zostaną wyposażeni w tablety z zainstalowanym systemem Paperless Move, który umożliwi im błyskawiczną obsługę klienta. Będą w stanie sprawnie przechodzić przez proces krok po kroku, szybko wprowadzać niezbędne dane (wykorzystując m.in. automatyczne rozpoznawanie danych z dokumentów tożsamości za pomocą kamery tabletu) i przekazywać je automatycznie do centrali celem akceptacji.

Podpis elektroniczny na tablecie

Paperless Move urzeczywistnia ideę „jedno spotkanie – jedna sprzedaż”. System umożliwi dopełnienie wszelkich formalności na miejscu u klienta. Dzięki technologii odręcznego podpisu elektronicznego (OPE) klienci będą w stanie podpisać wszystkie wymagane dokumenty wykorzystując aktywną matrycę tabletu i rysik. Innowacja tego rozwiązania to nie tylko wysoka przyjazność technologii ale również zgodność z obowiązującym prawem.

Archiwizacja elektroniczna dokumentów

Dokumenty podpisywane za pomocą Paperless Move mogą być automatycznie zapisywane w firmowym e-archiwum lub np. Paperless Safe. Zapisywane dokumenty mogą być przeszukiwane po dowolnie ustalonych parametrach (także pełnotekstowo).

Wysyłka dokumentów na e-mail klienta

Podpisane dokumenty (np. umowy) mogą być automatycznie wysyłane na adresy e-mail stron.  Istnieje możliwość podłączenia dodatkowego modułu ankietowego służącego do badania satysfakcji z przeprowadzonej właśnie transakcji.

 

Główne korzyści

  • Szybka obsługa procesów i dokumentów w terenie
  • Niższe koszty zarządzania siecią przedstawicieli terenowych
  • Wysokie bezpieczeństwo informacji