Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Czytaj więcej Polityka prywatności.

Czerwiec 2016 – IV Seminarium Paperless: Wszystko pod kontrolą. Emocje, technologia, biznes.

15 czerwca 2016 roku odbyło się już IV Seminarium Paperless. Tegoroczna edycja miała miejsce w Teatrze STUDIO, którego Billennium jest partnerem technologicznym i skupiała się na tym jak rozwijać biznes w oparciu o emocje klientów.

Podczas Seminarium „Wszystko pod kontrolą. Emocje, technologia, biznes.” przedstawione zostały rozwiązania biznesowe i technologiczne, które umożliwiają rozwój firmy i jednocześnie wspierają zachowanie dbałości o odczucia samego użytkownika. W tematykę emocji człowieka w biznesie uczestników wprowadziły Marta Bryła-Gozdyra – specjalistka Customer Experience z Everbe oraz Natalia Hatalska – autorka uznanego w branży wydawanego cyklicznie TrendBooka.

Optymalizacja procesów firmowych to nie tylko skracanie czasu czy redukcja kosztów operacyjnych, ale również dostarczanie pozytywnych doświadczeń klientom – ostatecznym recenzentom naszej oferty. Obszar zarządzania Customer Experience staje się tym ważniejszy, im większa jest standaryzacja ofert rynkowych. Sposób dostarczenia produktów czy usług jest wówczas jedynym – pozytywnym lub negatywnym – wyróżnikiem rynkowym firmy, kształtującym zarazem jej przyszłość.

Przykładem technologii, która umożliwia jego pełną realizację jest platforma Billennium Paperless, która pozwala na zarządzanie dowolnymi procesami biznesowymi – od etapu modelowania procesów, przez ich codzienną obsługę operacyjną po monitoring satysfakcji klientów i pracowników z poszczególnych etapów obsługi.

W ramach platformy dostępne są innowacyjne moduły technologiczne, które zostały zaprezentowane na tegorocznym seminarium. Wśród nich był system CXUP do monitorowania obszaru CX, system Paperless Signature do elektronicznego podpisywania dokumentów oraz aplikacja Bilo do automatycznej obsługi płatności po stronie konsumenta.

O platformie Billennium Paperless opowiedzieli Łukasz Wachowicz – Business Development Director i Piotr Aftewicz – Business Analyst Manager z Billennium. Prezentacja możliwości platformy została wsparta przez partnerów Billennium – przedstawicieli firm Kofax, Wacom, Anasoft i Microsoft.

O możliwościach prawnych całkowitego zastąpienia dokumentów papierowych wersją elektroniczną opowiadał gość specjalny Seminarium – prof. n. dr hab. Dariusz Szostek. Z wykładu profesora wynika jednoznacznie, że obecnie nic poza przyzwyczajeniami nie stoi na drodze, by rozwiązanie Paperless Signature było powszechnie stosowane.

Następnie przez najlepsze praktyki organizacji projektów typu Paperless przeprowadził CIO Billennium – Grzegorz Rycaj, a o tym kiedy i dlaczego warto rozważyć Managed Services przekonywał Marek Drob – Service Delivery Director, Billennium. O chmurze MS Azure jako standardzie zabezpieczeń dla rozwiązań biznesowych opowiedział uczestnikom Tomasz Osipiak – Business Evangelist w Microsoft Polska.

Seminarium zostało zakończone występem Teatru Improwizowanego Klancyk! oraz tradycyjnym konkursem rzucania samolotów do celu, który tym razem uświetnił Tomek Chodyra – Mistrz Świata w kategorii akrobatycznej międzynarodowych zawodów Red Bull Paper Wings.

W Seminarium udział wzięło blisko 100 uczestników z różnych branż. Znaleźli się wśród nich przedstawiciele banków (Bank Pocztowy, BZ WBK, Citi Handlowy, Credit Agricole, Deutsche Bank, Euro Bank, Getin Bank, mBank, PKO BP, Raiffeisen Bank, Santander), firm ubezpieczeniowych (AXA, Compensa, Generali, TUiR Warta ), leasingowych  (BNP Paribas Leasing, Europejski Fundusz Leasingowy) i telekomunikacyjnych (Orange, Play, JMDI).

Uczestnicy Seminarium mocno podkreślali jego inspirujący i merytoryczny charakter.

„Najbardziej zainteresowały mnie informacje o zmianach w przepisach prawnych oraz informacje o otoczeniu biznesowym i zmianach technologicznych. Bardzo przydatna była także możliwość sprawdzenia na żywo urządzeń wykorzystywanych w procesie paperless.”

Marcin Małecki – Dyrektor Departamentu Wsparcia Sprzedaży, Europejski Fundusz Leasingowy S.A..

„Podczas Seminarium najbardziej zainteresował mnie wykład dotyczący budowania konkurencyjnej marki oraz przedstawiona koncepcja paperless i podpisu elektronicznego.”

Marek Mazurek – Specjalista ds. Projektowania i Wdrożeń Zabezpieczeń Technicznych, PKO Bank Polski S.A..

„Zainspirowało mnie wystąpienie Natalii Hatalskiej mówiące o technologii w służbie człowieka oraz wykład prof. Dariusza Szostka o prawnych aspektach możliwości zwiększenia elektronicznego obiegu informacji.”

Karolina Gorzewska – Dyrektor ds. Rozwoju i Optymalizacji w Orange Polska S.A..