Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Czytaj więcej Polityka prywatności.

Listopad 2014 – Billennium w Kalifornii na US-Poland Innovation Week

17-21 listopada 2014 roku odbył się w Los Angeles i San Francisco pierwszy Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji, podczas którego odbyło się szereg konferencji, debat oraz wykładów na uniwersytetach i wydarzeń towarzyszących, których celem było dalsze pogłębienie współpracy amerykańskich i polskich partnerów. Spółka Billennium, reprezentowana przez Bartosza Łopińskiego (CEO) i Łukasza Wachowicza (dyrektor ds. rozwoju) została zaproszona na wschodnie wybrzeże ameryki północnej przez firmę doradczą Deloitte, autora rankingu Technology Fast50. Firma Billennium znalazła się w rankingu w 2012 roku na 45 pozycji. Aktualnie jest 22 w rankingu osiągając przyrost przychodów na poziomie 508%.

Podczas panelu „Creative Industries & IT” zostały zaprezentowane dokonania spółki Billennium i jej cele oraz strategia. Debiut na amerykańskiej ziemi miał również projekt Paperless, który został odebrany z dużym zainteresowaniem. Podczas Polsko-Amerykańskiego Tygodnia Innowacji uczestnicy mieli okazję wymienić się doświadczeniami i odwiedzić m.in. takie firmy jak: Google, Amplify LA, Amgen i Genetech, która korzysta już z usług Billennium.