Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Czytaj więcej Polityka prywatności.

Styczeń 2015 – Zamknięcie I Etapu wdrożenia Paperless w Santander Consumer Bank S.A.

W styczniu 2015 roku zakończono wdrożenie I etapu projektu Paperless w Santander Consumer Bank S.A., jednej z największych w tej części świata instytucji finansowej. Uruchomienie pierwszych funkcjonalności systemu Paperless umożliwiło zautomatyzowaną rejestrację korespondencji przychodzącej (m.in poprzez integrację z operatorami pocztowymi) oraz elektroniczną obsługę i monitoring spraw. Aktualnie trwają prace nad II etapem, o którym napiszemy więcej po jego wprowadzeniu.