Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Czytaj więcej Polityka prywatności.

Kim jesteśmy?

Nasza firma Billennium Sp. z o.o. została założona w 2003 roku jako „software house”. Po wielu latach doświadczeń projektowych w obszarze optymalizacji procesowych stworzyliśmy w 2012 roku oddzielną markę Billennium Paperless.

W ramach zespołu Paperless zgromadzeni są specjaliści w dziedzinie zarządzania procesami i dokumentami oraz odpowiednie technologie umożliwiające realizacją projektów typu „paperless” dowolnej wielkości i złożoności.

Jesteśmy wieloletnim partnerem Microsoft w Polsce i na Świecie. W ramach naszych produktów wykorzystujemy technologie własne oraz najlepszych dostawców globalnych i krajowych.

Dostarczamy rozwiązania informatyczne oraz najlepszych specjalistów w ramach outsourcingu zasobów ludzkich. Realizujemy projekty i badania w Polsce, UE oraz USA zatrudniając ponad 500 specjalistów w zakresie najnowocześniejszych rozwiązań wspierających biznes.

Co nas wyróżnia?

Naszym kluczowym wyróżnikiem rynkowym jest podejście do projektów typu „paperless”, w których celem jest nie tylko „mniej papieru” w procesach, ale przede wszystkim większa wydajność procesowa we wszystkich obszarach firmy (back office, middle office i front office).

Szerokie spojrzenie na procesy firmowe oraz innowacyjna formuła warsztatów optymalizacyjnych pozwalają nam na dostrzeżenie zależności procesowych między poszczególnymi obszarami firmy i eliminację niesprawności u ich źródeł. Nie informatyzujemy „chaosu procesowego” tylko go eliminujemy.

Nasze zaangażowanie nie kończy się tylko na na wdrożeniu systemu. Wspieramy naszych Klientów w ich codziennym rozwoju dostarczając systematycznie innowacyjne rozwiązania w dziedzinie zarządzania procesami i dokumentami.

Nasi klienci doceniają również wysoką jakość dostarczanych usług i rozwiązań (potwierdzają to cykliczne badania NPS realizowane przez wewnętrzny dział Customer Experience) oraz całodobowe centrum wsparcia użytkowników.

 

Dokąd podążamy?

Naszą misją jest uwolnienie świata od papieru i jego wszystkich ograniczeń. Kluczem jest informacja, która odpowiednio zagospodarowana wspiera nasz rozwój.

Wierzymy, że odpowiednio dobrane technologie przyczyniają się do zwiększania jakości obsługi nas wszystkich – konsumentów różnorodnych produktów i usług. W ramach naszej misji Paperless staramy się dobrze rozpoznawać środowiska naszych Klientów, aby razem z nimi tworzyć rozwiązania, z których sami też chcielibyśmy korzystać.

Zaangażowanie w rozwój naszych Klientów jest zarówno naszą siłą napędową jak i sensem istnienia.

Nasi partnerzy