Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Czytaj więcej Polityka prywatności.

Optymalizacja platformy Paperless

paperless_optymalizacja

Przedstawiamy najnowsze kluczowe usprawnienia wdrożone do systemu Paperless.

 

Dashboardy

Dashboard, czyli wizualna forma raportu zawierająca najważniejsze informacje, dane czy wskaźniki powiązane z celami organizacji – generowana w czasie rzeczywistym ze spraw danego dnia. Informacje umieszczane są na jednym ekranie, prezentowane są jako skrócone formy podsumowań i wyjątków. Dashboard w szybki sposób pokazuje obszary, które wymagają uwagi oraz działań ze strony organizacji. Użytkownicy mają dostęp do czterech dashboardów w zależności od tego jaką funkcję w organizacji pełnią: kierownik kancelarii, pracownik kancelarii, kierownik zespołu biznesowego, pracownik zespołu biznesowego.

 

Inteligenty OCR

Inteligentny OCR, czyli mechanizm znacząco ułatwiający czynności rejestracji danych. Funkcjonalność rewolucjonizuje sposób przenoszenia danych ze skanu dokumentu do systemu Paperless. Na bazie naszych doświadczeń stworzyliśmy mechanizm, który wykorzystuje największe zalety OCRa i jednocześnie uczy się w trakcie pracy z systemem. Mechanizm ten jest jednocześnie szybki do wdrożenia, ponieważ nie wymaga nauczania na podstawie szablonów, które często tracą swoją aktualność z biegiem czasu.

 

Modyfikacje Repozytorium dokumentów

W ramach repozytorium użytkownicy zyskali dostęp do dwóch nowych funkcjonalności:

  • Opiniowanie dokumentów. Zakładka Opiniowanie pozwala użytkownikowi posiadającemu odpowiednie uprawnienia do dodania Opinii odnośnie danego dokumentu znajdującego się w repozytorium oraz na przeglądnie wcześniej dodanych opinii. Funkcjonalność umożliwia dodanie opinii z poziomu Repozytorium bez konieczności procesowania sprawy, której dokument dotyczy.
  • Podgląd pliku. Prezentowanie pliku z poziomu instancji obiektu (wpisu do repozytorium), czyli możliwość podglądu danego dokumentu bez konieczności pobierania oraz zapisywania na dysku.

 

Modyfikacje Paperless BPM

W ramach Paperless BPM użytkownicy zyskali dostęp do dwóch nowych funkcjonalności:

  • Podgląd dokumentu. System Paperless umożliwia włączenie podglądu dokumentu bezpośrednio na formularzu. Funkcjonalność ta w połączeniu z WebOCR pozwala na znaczne przyspieszenie czynności rejestracji danych w systemie Paperless. Dodatkowo podgląd dokumentu jest widoczny również na karcie „Ogólne”.
  • Modyfikacje Galerii załączników. W najnowszej wersji systemu w galerii załączników na sprawie dostępny jest mechanizm podglądu załączników w prawej części ekranu. Nawigacja pomiędzy załącznikami odbywa się w lewej części. Funkcjonalność pozwala na bezpośredni podgląd bez konieczności pobierania pliku na dysk.

 

Aplikacja mobilna

Mobilny asystent, wspierający zarządzanie sprawami i dokumentami procesowanymi przy wykorzystaniu Platformy Paperless.  W ramach narzędzia możliwe jest również zgłoszenie dokumentu, faktury poprzez wykonanie zdjęcia, dzięki czemu nie ma konieczności papierowego procesowania dokumentu w organizacji. Aplikacja jest dostępna dla urządzeń z systemem IoS i Android.