Efektywna sprzedaż i obsługa klienta teraz także poza biurem
Styl życia i pracy Twoich klientów znacząco zmienił się w ostatnich czasach. Rzadko kiedy mają oni czas na to aby przyjechać do Twojego biura po to aby zostać obsłużonym. To czas abyś Ty pojechał do nich. System Paperless Move pomaga w organizacji mobilnej sprzedaży i obsługi klienta.
Graficzny modeler procesów biznesowych
Paperless Move umożliwia łatwe zamodelowanie własnych, mobilnych procesów sprzedaży i obsługi klienta w ramach intuicyjnego, graficznego modelera procesów. Będziesz mógł to zrobić sam lub zlecić naszym specjalistom Paperless.
Obsługa procesów i dokumentów na tablecie
Twoi przedstawiciele mobilni zostaną wyposażeni w tablety z zainstalowanym systemem Paperless Move, który umożliwi im błyskawiczną obsługę klienta. Będą w stanie sprawnie przechodzić przez proces krok po kroku, szybko wprowadzać niezbędne dane (wykorzystując m.in. automatyczne rozpoznawanie danych z dokumentów tożsamości za pomocą kamery tabletu) i przekazywać je automatycznie do centrali celem akceptacji.
Podpis elektroniczny na tablecie
Paperless Move urzeczywistnia ideę „jedno spotkanie – jedna sprzedaż”. System umożliwi dopełnienie wszelkich formalności na miejscu u klienta. Dzięki technologii odręcznego podpisu elektronicznego (OPE) klienci będą w stanie podpisać wszystkie wymagane dokumenty wykorzystując aktywną matrycę tabletu i rysik. Innowacja tego rozwiązania to nie tylko wysoka przyjazność technologii ale również zgodność z obowiązującym prawem.
Archiwizacja elektroniczna dokumentów
Dokumenty podpisywane za pomocą Paperless Move mogą być automatycznie zapisywane w firmowym e-archiwum lub np. Paperless Safe. Zapisywane dokumenty mogą być przeszukiwane po dowolnie ustalonych parametrach (także pełnotekstowo).
Wysyłka dokumentów na e-mail klienta
Podpisane dokumenty (np. umowy) mogą być automatycznie wysyłane na adresy e-mail stron. Istnieje możliwość podłączenia dodatkowego modułu ankietowego służącego do badania satysfakcji z przeprowadzonej właśnie transakcji.
Główne korzyści
- Szybka obsługa procesów i dokumentów w terenie
- Niższe koszty zarządzania siecią przedstawicieli terenowych
- Wysokie bezpieczeństwo informacji